Praktikumid toimuvad arvutiklassis, tavaliselt rühmadess.
Praktikumid püüavad anda
1) näiteid erinevat tüüpi ja erinevate õppeainete
õpitarkvarast,
2) kogemuse õpilase rolli(de)st õpitarkvara kasutades,
3) ettekujutuse, milliseid probleeme peab lahendama aineõpetaja,
4) oskused aineõpetaja toetamiseks tarkvaraspetsialistina.
Iga praktikumi juhendis on kirjas ülesanded mingite
õpiprogrammidega töötamiseks: nende uurimiseks,
õpilaste jaoks töölehtede, ülesannete kogude vms.
valmistamiseks jne. Paljudes praktikumides antakse uuritav tarkvara koju
kaasa ja töö tuleb kodus järgmiseks sessiooniks
lõpetada või mingiks tähtajaks juhendajale saata.
Mõned tööd kestavad kauem kui ühe praktikumi.
Iga praktikumi tööst tekib mingi tulemus paberil või
elektroonilisel kujul (resultaatfail, programmi uurimisel saadud
küsimuste vastused, enda koostatud töölehed jms). Osavõtjal
peavad kõik tulemused (meie aine nn. portfell) alles olema kuni
arvestuse saamiseni.
1. Praktikum 1 (23.XI 2002)
Matemaatika ülesannete lahendamise programm XALGEBRA.
2. Praktikum 2 (15.XII 2002)
Küsimuste koostamine paketiga APSTest.
Testide näiteid: Ohmi
seadus, Ring, Mat8, Füüsikaeksam,Heatest
3. Praktikum 3 (3.I 2003) Testide kokkupanemine. APSTest2
lisavõimalused.
4. Praktikum 4 (30.III 2003). Exceli
kasutamine õpilase vastuseid kontrollivate töölehtede
tegemiseks.
Näidisleht.
5. Praktikum 5. (22.VIII 2003). Lausearvutuse avaldiste teisendamise
keskkond.
Programmid: Teisenduskeskkond,
Koostaja
Ülesannete kogu
------------------------------------------
Koduste tööde tabel