Umbes pool auditoorsest tööst toimub loengutena.
Nendel nädalatel, kui on AÜ reaalainete õpetajate
sessioonid, on loengud reedel kell 14.15-16 tudengitel ja AÜ
kuulajatel koos.
Ülejäänud loengud toimuvad eraldi.
Loengutel antakse kuulajatele paljundatud konspekt (mis küll
tavaliselt ei ole täistekst).
Semestri teisel poolel toimuvad seminarid, kus iga osavõtja teeb
ettekande.
LOENGUD
(statsionaarsetel tudengitel R 14.15-16 Liivi 2-404, HT AÜ
kuulajatel on osa loenguid
teistel aegadel)
Üliõpilased |
HT
AÜ kuulajad |
||
10.II |
Sissejuhatus.
Kursuse eesmärgid. Arvuti kasutamise viisid õpetaja
töös. Seis maailmas ja probleemid. |
||
17.II |
Seis Eestis ja probleemid. Tiigrihüppe tarkvaratöö. Eesti koolide üldkättesaadav õpitarkvara. | 12.II (1 t.) |
Seis Eestis ja probleemid. |
3.III |
Õpiprogrammide tüübid. Õpiprogrammide efektiivsust mõjutavad tegurid (algus). | ||
10.III |
Õpiprogrammide efektiivsust mõjutavad tegurid. | 5.III |
Õpiprogrammide efektiivsust mõjutavad tegurid. |
17.III |
Küsimused
õpiprogrammides. Küsimuste tüübid. |
5.III |
Pr: Funktsioonide graafikud |
24.III |
Testide omaduste
määramine. Küsimuste tüübid WebCT
testikomponendis. |
||
31.III |
Seminar(Avatud füüsika, Doing-knowing) |
26.III |
Eesti loomad, Eesti taimed |
7.IV |
Seminar(ANGLE,
Help,
Autom exams,
APLUSIX) |
26.III |
Pr: Exceli kasutamine harjutuste
jaoks |
21.IV |
Intelligentsed
õpisüsteemid |
||
28.IV |
Seminar(EGCD, Keemia, Ajalugu, Simple Algebra) |
23.IV |
Seminar (Keemia, VIKO, Abi
küsimise uurimus, Simple
Algebra) Pr: Geolog |
5.V |
Matemaatika jm ainete erinevate valdkondade õpetamise komputeriseerimise võimalused ja olemasolevad programmid.. | ||
12.V |
Seminar(Web-tutors,
Proof
Environment, Matz 1, Programming
assessment) |
7.V |
Seminar (MM Science School, Miksike,
M.Tali, U.Kaasik, K.Kurg) Pr: T-algebra |
19.V |
Algebraliste
teisenduste ja tõestuste õpetamise tarkvara. |
||
26.V |
Kirjalik arvestustöö |
21.V |
Seminar (kõik, kellel
ettekanne tegemata) Arvestustöö |
KIRJANDUS