Rühm |
Juht |
Liikmed |
Reg. (5) |
Püstitus (10) |
Vahe- etapid |
Süsteem (30) |
Aruanne (25) | Esitlus (30) |
Kokku (100) |
GameLab Mäng, mis on realiseeritud java-appletina. Mängu sisu on autode võistlus. Mäng on mõeldud kahe mänguri jaoks. |
Ilja Livenson | Natalja
Tihhanovskaja Maksim Tammik Andrei Kortsak Ivan Sidorov |
5 |
10 | ok |
30 |
25 |
27.38
(10+17.38) |
97.38 |
Jobiil
(Jabber + Mobiil) Kergekaalulise Jabberi (Instant Messenger) kliendi väljatöötamine (Nokia) mobiiltelefonidele. |
Timo Toots |
Toomas Römer Jaanus Käärmann Helmer Aaviksoo Tanel Külaots |
5 | 9 | - |
30 |
25 |
29.38 (10+19.38) |
98.38 |
Kolossaalne
lendorav Kahe mängijaga male. |
Siim Kaskpeit | Anna-Liisa Laiapea | 4 | 9 | ok |
25 |
25 |
26.38 (8+18.38) |
89.38 |
Liitium Graafialgoritmide õpiprogramm, mille eesmärk on õpetada kasutajale põhilisi graafialgoritme, sisaldab eneseteste ja ülesandeid õpitu rakendamiseks. |
Avo Muromägi |
Martin Laak Imre Lorvi Tanel Talvik Jaanus Uri |
5 | 10 | ok |
30 |
25 |
28.25 (9+19.25) |
98.25 |
MAT Matemaatikaalane õppeprogramm, mis kergendab õpilase koolitööd. Programm oskab graafikuid joonistada, võrrandeid lahendada ning omab mitmeid muid lisafunktsioone. |
Raido Türk | Mihkel
Hõbejõgi Ivo Malm Mihkel Sõrra Allan Puusepp |
5 | 9 | ok |
30 |
25 |
23 (7+16) |
92.00 |
Turniir Programm, mis aitaks kasutajal nii graafilisi kui mittegraafilisi vahendeid kasutades lahendada graafidega seotud ülesandeid. |
Rauno Ots | Maarja-Liisa
Natus Ave ¦tein Martin Moor |
5 | 9 |
ok |
28 |
25 |
27.5 (9+18.5) |
94.50 |
U2 Seoste haldamise ja vaatamise programm. Näiteks seosed inimeste vahel, st sugupuu.) |
Ardo Heinmaa |
Heiki Laaniste Ove Palo Fady Al-Assi |
5 | 10 | ok |
20 |
15 |
20.5 (6+14.5) |
70.50 |
Urupõder Programm, mis suudab arvutada füüsikalisi suurusi, teisendada ühikuid ja kujutada füüsikaliste suuruste muutumist/seoseid graafiliselt. |
Kaupo Voormansik | Marko Peterson Kunnar Kukk Aapo Prii Indrek Priks |
5 |
9 | ok |
30 |
25 |
28.13 (9+19.13) |
97.13 |
X Java rakend lihtsate peast arvutatavate aritmeetika tehete harjutamiseks interaktiivses ja huvitavas vormis matemaatilise mänguna. |
Katre Paabo | Raivo Pöhönen Silver Suurvarik |
5 | 10 | - |
18 |
12 |
23 (7+16) |
68.00 |
Tegelikult mitte midagi... See on meetodite kaal iga klassi kohta ehk meetodite kogukaal jagatud klasside arvuga. Meetodi kaal on selle McCabe tsüklomaatiline keerukus ehk hargnemis ja tsüklikonstruktsioonide arv. Kõrge wmc tähendab, et kood on keeruline -- aga see ei ütle, miks kood on keeruline. On kaks võimalust: inimene on väga halvasti programmeerinud või inimene on keerulise probleemi lahendanud.
Loc on originaalsete koodiridade arv. Arvestatakse ainult meetodi kehas oleva kommenteerimata koodiga.