Vesali projektirühmad (OOP, 2004)


Rühm
Juht
Liikmed
Reg. (5)

Püstitus (10)

Vahe-
etapid
Süsteem (30)
Aruanne (25) Esitlus (30)
Kokku (100)
GameLab
Mäng, mis on realiseeritud java-appletina. Mängu sisu on autode võistlus. Mäng on mõeldud kahe mänguri jaoks.
Ilja Livenson Natalja Tihhanovskaja
Maksim Tammik
Andrei Kortsak
Ivan Sidorov

5

10 ok

30

471 loc
178/7 wmc

25

27.38
(10+17.38)

97.38
Jobiil (Jabber + Mobiil)
Kergekaalulise Jabberi (Instant Messenger) kliendi väljatöötamine (Nokia) mobiiltelefonidele.
Timo Toots Toomas Römer
Jaanus Käärmann
Helmer Aaviksoo
Tanel Külaots
5 9 -

30

1394 loc
365/17 wmc

25

29.38
(10+19.38)
98.38
Kolossaalne lendorav
Kahe mängijaga male.
Siim Kaskpeit Anna-Liisa Laiapea 4 9 ok

25
(ei tööta)

562 loc
254/17 wmc

25

26.38
(8+18.38)
89.38
Liitium
Graafialgoritmide õpiprogramm, mille eesmärk on õpetada kasutajale põhilisi graafialgoritme, sisaldab eneseteste ja ülesandeid õpitu rakendamiseks.
Avo Muromägi Martin Laak
Imre Lorvi
Tanel Talvik
Jaanus Uri
5 10 ok

30

2866 loc
753/31 wmc

25

28.25
(9+19.25)
98.25
MAT
Matemaatikaalane õppeprogramm, mis kergendab õpilase koolitööd. Programm oskab graafikuid joonistada, võrrandeid lahendada ning omab mitmeid muid lisafunktsioone.
Raido Türk Mihkel Hõbejõgi
Ivo Malm
Mihkel Sõrra
Allan Puusepp
5 9 ok

30

986 loc
111/12 wmc

25

23
(7+16)
92.00
Turniir
Programm, mis aitaks kasutajal nii graafilisi kui mittegraafilisi vahendeid kasutades lahendada graafidega seotud ülesandeid.
Rauno Ots Maarja-Liisa Natus
Ave ¦tein
Martin Moor
5 9
ok

28
(osa ei tööta)

818 loc
104/5 wmc

25

27.5
(9+18.5)
94.50
U2
Seoste haldamise ja vaatamise programm.  Näiteks seosed inimeste vahel, st sugupuu.)
Ardo Heinmaa
 
Heiki Laaniste
Ove Palo
Fady Al-Assi
5 10 ok

20
(pole valmis)
 

15
(hilines)

20.5
(6+14.5)
70.50
Urupõder
Programm, mis suudab arvutada füüsikalisi suurusi, teisendada ühikuid ja kujutada füüsikaliste suuruste muutumist/seoseid graafiliselt.
Kaupo Voormansik Marko Peterson
Kunnar Kukk
Aapo Prii
Indrek Priks
5
9 ok

30

990 loc
202/8 wmc

25

28.13
(9+19.13)
97.13
X
Java rakend lihtsate peast arvutatavate aritmeetika tehete harjutamiseks interaktiivses ja huvitavas vormis matemaatilise mänguna.
Katre Paabo Raivo Pöhönen
Silver Suurvarik
5 10 -

18
(hilines)

458 loc
223/20 wmc

12
(hilines)

23
(7+16)
68.00
 

Hindamine

  1. Koodinõuete rikkumise eest miinuspunkte (kuni -5)
    Kommentaarid vales keeles (-3), Treppimata kood (-3)
  2. Ülesanne püstituse täidetus
  3. Koodi maht ja keerukus.

Mida ütleb wmc?

Tegelikult mitte midagi... See on meetodite kaal iga klassi kohta ehk meetodite kogukaal jagatud klasside arvuga. Meetodi kaal on selle McCabe tsüklomaatiline keerukus ehk hargnemis ja tsüklikonstruktsioonide arv. Kõrge wmc tähendab, et kood on keeruline -- aga see ei ütle, miks kood on keeruline. On kaks võimalust: inimene on väga halvasti programmeerinud või inimene on keerulise probleemi lahendanud.

Loc on originaalsete koodiridade arv. Arvestatakse ainult meetodi kehas oleva kommenteerimata koodiga.