2. rühmatöö
Rühmatöö põhiline ülesanne on
koostöös kaaslasega kinnistada 7. - 10. praktikumi (aga ka
eelnevate praktikumide) materjali.
Rühmatööna tuleb teha 2-liikmelistes
rühmades programm. Rühmad võivad, aga ei pruugi, olla
samad, mis olid 1. rühmatöös. Kõik liikmed peavad
olema ühest praktikumirühmast.
Hindamisel peab ülesande lahendust kaitsma
juhuslikult valitud rühmaliige. Lahenduse hinne
määratakse valemiga L*S, kus L on lahenduse korrektsus (kuni
5 punkti) ning S arv lõigust [0,5..1], mis näitab valitud
rühma liikme selgituste adekvaatsust. Kõik kohalolevad
rühmaliikmed saavad lahenduse eest tavaliselt võrdse hinde.
Kui rühmaliikmete panus on väga erinev, siis võib
hinne olla ka erinev.
Esitamine toimub (R 08.05) praktikumi
ajal
Rühmatööde esitlus on N 21.05
praktikumi ajal
Programm peab vastama järgmistele tingimustele.
- Programm käsitleb mingit (inimlikku) tegevust, näiteks
mängimist, kliendile vastamist vm. Temaatika võib, aga ei
pruugi, olla sama, mis 1. rühmatöös.
- Suhtlemine kasutajaga peab olema realiseeritud graafilise
kasutajaliidese abil. Programm peab töötlema nii hiire kui ka
klaviatuuriga tekitatud sündmusi.
- Programmi akna suurust muutes peab kuvatu mõistlikult
muutuma.
- Erinditöötluse abil tagada, et toimuks mõistlik
reageerimine (vähemalt mõnedele) kasutaja ekslikele
tegevustele (nt. sisestustele).
- Programm peab mingid andmed kirjutama faili ja neid failist ka
lugema. Näiteks võib tekitada logifaili ja selle
põhjal korraldada käikude tagasivõtmise.
- Programm peab koosnema mitmest klassist (sh. peaklass).
- Programm peaks olema kasutatav ilma eriliste eelteadmisteta.
Küsimused peavad vajaliku info andma. Hea oleks, kui programm
käivitamisel annab vajaliku üldtutvustava lühiinfo.
- Programm peab olema mõistlikult kommenteeritud.
- Programm peab olema rühmaliikmete endi kirjutatud.