1. rühmatöö

Rühmatöö põhiline ülesanne on koostöös kaaslasega kinnistada esimese viie praktikumi materjali ja seeläbi paremini valmistuda kontrolltööks. Silmas võiks pidada, et tuleb veel üks rühmatöö, milles võite (aga tingimata ei pea) 1. rühmatööd edasi arendada (eriti kasutajaliidese ja andmevahetuse osas).

Rühma suurus on 2 üliõpilast (erandina 3 üliõpilast), kes kõik on ühest praktikumirühmast. Kui on vajadus ja võimalus, siis tuleb muuta praktikumirühma. Rühmatöö saab üksinda teha ainult erandjuhtudel ja sellisel juhul on maksimaalne punktide arv kaks korda väiksem.

Arvestage rühmade loomisel sellega, et võib-olla tuleb nende inimestega natukese aja pärast omavahel jaotada miljoneid, kui see programm hakkab nii palju sisse tooma. (Kui koostöö ei suju, siis võib järgmises rühmatöös teisiti rühmituda. Vajadusel pöörduda praktikumijuhendaja poole.)

Hindamisel peab ülesande lahendust kaitsma juhuslikult valitud rühmaliige. Lahenduse hinne määratakse valemiga L*S, kus L on lahenduse korrektsus (kuni 5 punkti) ning S arv lõigust [0,5..1], mis näitab valitud rühma liikme selgituste adekvaatsust. Kõik kohalolevad rühmaliikmed saavad lahenduse eest tavaliselt võrdse hinde. Kui rühmaliikmete panus on väga erinev, siis võib hinne olla ka erinev.

Esitamine toimub . (L 25.03)  praktikumi ajal!

Programm peab vastama järgmistele tingimustele.

String sisestatakse = JOptionPane.showInputDialog(null, "Sisesta midagi ", "Andmete sisestamine",
                                                  JOptionPane.QUESTION_MESSAGE);

Täpsemalt saate muidugi APIst vaadata!

Toome nüüd näiteks mõned võimalikud ülesanded. Väga soovitav on teil endil mingi teile huvitav ülesanne välja mõelda. Kuigi alltoodud nimekirjas on mitmed mängud, on soovitav, et ülesanne käsitleks hoopis midagi muud (näiteks erialaste andmete töötlust) või siis mäng oleks vähetuntud või suisa originaalne.

Ainult äärmisel inspiratsiooni puudumisel (mis ei ole tõenäoline) kasutage alltoodud näiteid.