27.10.2011
Ega mul siin täna pikka pidu pole, pean ikka enne 4 magama minema, kui tahan, et minust homme koolitajat oleks. Ikkagi auditoorne koolitus ja puha. Kuid õige pisut ma siiski veel kavatsen nokitseda selle
kommentaarinurga kallal. (Ei hakka selles süüdistama Triini, kes algatas selle nurina, et kommenteerida ei saagi!)
01:10
Jukerdasin ja katsetasin selle kirjanurga kallal veel tunnikese alates kl 7:30. Nüüd lõpuks see asi toimib ja nüüdsest saab igaüks vähemasti mulle kommentaari edastada. Lisan sarnased kastikesed ka varasemate sissekannete alla:
Kommantaar
Tänan ka kannatlikke eksperimentaatoreid, kellele lõpuks avanes võimalus mu ponnistuste vilju maitsta.
nimi => Marge-Thea Lembinen
teema => Proov number 6
kommentaar => Loodan, et lõpuks toimib :)
epost => margethea@gmail.com
Toimib-töötab, tänan kannatlikkuse eest!
Lugesin uusi tutvustuste postitusi ning püüdsin ka omapoolselt midagi asjakohast vastata. Eks idee olegi selles, et Foorum poleks mitte õppija ja õppejõu vaheline avalik vestlusnurk, vaid ikka kõigi omavaheliste
mõttevahetuste koht. Seejärel otsustasin uurida teiste esitatud tutvumismänge ning nende kohta midagi arvata. Õnnetuseks polegi hetkel rohkem mänge esitatud, kui Maarika ja minu oma. Avalikke õpipäevikuid võiks ka piiluda. Paistab, et enamikule neist pääseb ikkagi tõrgeteta ligi.
Tere, Kermo!
Eks selleks sellised kursused just head ongi. Meil on kursusega liitumise eesmärgid sarnased.
Aga Antsla on vist Mulgimaa pealinn, kus aastast aastasse toimub Hauka laat, kus olen paaril korral ka ise käinud. Olen juba unustanudki, kust selline nimetus laadale? Haugas on teadupoolest kulliline, nt kanakull.
Illar
Tere, Eve!
Doktoriõpingute jooksul jättis Mari Karm ka minule ning mitmele mu juhendatule erakordselt särava mulje. Olen temaga ka hiljem tööalaselt kokku puutunud ning arvamusel, et temast võiksid nii mõnedki eeskuju võtta.
Mis aga puutub e-aktiivõppesse, siis siingi nappis mul uusi trikke. Millalagi aastate eest vedasin toonases WebCT keskkonnas aktiivõppekursust SAAL (suunatud aktiivõpe algklasside loodusõpetuses) ning meelitasin õppijad aktiivsele tegutsemisele. Imeline kursus oli! Kuid kummati jäi siis kripeldama, et seda tulnuks teha ehk veelgi aktiivsemalt. Sellepärast ma siin olengi, avatuna uutele ideedele.
Illar
Tere, Made!
Teie erialaga mul ilmselt kokkupuudet pole. Või kui, siis poiste kaudu, kellest ei või iial teada, mis trikke nad oma elukaasadega ette võtavad ;)
Illar
Tere, Moonika!
Huvi Teie elukutse vastu pani mind ka kursuseväliselt kirjutama.
Ideid saate siit kindlasti, garanteeritult! Mina, kes ma olen e-õppe maailmas juba kui kilpkonn, olen siit samuti juba esimese pooleteise nädalaga mitu uut ideed saanud.
Sellest ei tasu järeldada, et ma kursuse pooleli jätaksin (kuna mu eesmärk on täidetud).
Illar
Vähemasti kui relatiivsusteooriat silmas pidada, on füüsika kogu maailma toimimise alus. Mina olen servapidi keemik, aga ega keemiagi pole muud kui mikrofüüsika. Edu!
Illar
Kommentaar Maarika tutvumismängu kohta:
Mul on tunne, et kui ma nüüd oma praegusel kursusel (peamiselt põhikooli lapsed) mingi tutvumisringi teeksin, siis peakski see olema ilmselt üks Maarika kirjeldatutest, ehk just see 5 fakti, millest üks vale. Ega mulle mu enda mäng meeldib ka, aga eks sellisega tegelen vast siis, kui kursus on veidi pisem. Praegu pean arvestama umbes 40 inimesega.
Illar
09:32
Nüüd, kus koolitus Valgas peetud ning end taas koju veetud, vihastusin selle paganama LinkedIN peale: kuidas ma siin ka ei üritanud ühe inimese kontakti pärast oma ülejäänuid 2242 kontkti vahele jätta,
tundub mulle, et see asjandus saatis siiski kõikidele mu kontaktisikutele mingi kutse. Igatahes ei oska ma teisiti seletad küllaltki suurt (ca 50) kirja koos ühindusteadetega. Seesugused agressiivsed portaalid mulle ei
meeldi. Muide, see kuulus Facebook tendeerib ka minu halvakspanu suunas. Üha sagedamini tuletab too meelde, et ma pole juba viit-kuut teadet lugenud. Kui ma pole lugenud, ju mind see siis nii väga ei huvitagi.
Lõpuks, deliitinud ebaolulised kirjad, jäi järele 18 asjalikumat ning edasist menetlemist vajavat kirjagruppi. Üks hetkel minu jaoks olulisi on käesolev kursusega seotu.
Mulle meeldis Riho lihtne enesetutvustusmäng, eriti aga selle juurde lisatud põhjendus — arvan, et esimese suure põnevuse ja õhinaga ei tohi soojendusülesannetega üle ka pingutada.
Harjutused peaksid jääma lihtsateks ja konkreetseteks. E-õppe puhul toimub suhtlemine nii ajalise kui ka ruumilise distantsi tagant,
mille puhul segaseks jäänud ülesanne võib "soojenemist" pigem takistada, kui soodustada. Arusaamatu (soojendus)ülesanne võib langetada õppimise motiivi ja luua negatiivse eelhäälestatuse kogu edasise kursusel toimuva suhtes. Samadel põhjustel ei tohiks soojendusülesanne võtta liialt palju aega.
Vähe sellest, et ma end oma keeruka ülesande pärast pisut puudutatuna tunnen, olen ma Rihoga üsnagi sama meelt.
Kui kursus toimib niigi, siis pole selline ekstra-mäng ehk üldse vajalikki?
Ka Lehti on avaldanud sarnase nõustumise — Nõustun sellega, et tutvumis või soojendusülesanne peaks olema lihtne ja kiiresti teostatav. Pildi saatmine ebatüüpilisest situatsioonist on hea mõte.
23:20
Kommantaar
|