AMADEUS html plain
This sketchy text is generated by AMADEUS
package ee.ut.kiho.graaf;
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.*;
import java.util.*; // Vector
/**
* Selle paketi testprogramm.
*/
public class Main
public static void main(String[] args)
doc Peameetod.
println("==> Main");
println();
Test 1. Teha tühi graaf. Lisada tippe ja kaari. Väljastada faili ("graaf.txt"). Joonistada.
println("------------------------------------TEST 1:");
Graaf g = new Graaf();
Tipp a = g.lisada(new Tipp("A[10;10]"));
Tipp aa = g.lisada(new Tipp("AA[100;10]"));
Tipp b = g.lisada(new Tipp("B[100;100]"));
Tipp c = g.lisada(new Tipp("C[10;100]"));
g.lisada(new Kaar(a, c));
g.lisada(new Kaar(c, b));
g.lisada(new Kaar(c, a));
g.lisada(new Kaar(b, a, "ba"));
g.väljastadaTabelina("graaf.txt");
new GraafiJoonistaja("graaf.txt", true);
println("----------------------------------------OK.");
println();
Test 2. Sisestada ("graaf.txt"). Väljastada konsoolile see graaf ja selle graafi andmeid.
println("------------------------------------TEST 2:");
g = Graaf.sisestadaTabelist("graaf.txt");
println("Graaf failis graaf.txt:");
println(g);
println(" tippude arv = " + g.n());
println(" kaarte arv = " + g.m());
println("tipu " + g.tipp(0).märgend());
println(" aste = " + g.aste(g.tipp(0)));
println(" sisendaste = " + g.sisendaste(g.tipp(0)));
Tipp t = g.tipp(3);
Vector naabrid = g.naabrid(t);
print("tipu " + t.märgend() + " naabrid:");
* for(Tipp x: naabrid)
print(" " + x.märgend());
println();
t = g.tipp(2);
Vector väljuvad = g.väljuvad(t);
if (väljuvad.size() > 0)
println("tipust " + t.märgend() + " v@ljub kaar " +
väljuvad.get(0).nimi());
t = g.tipp(0);
Vector sisse = g.sisenevad(t);
println("tippu " + t.märgend() + " sisenevad kaared:");
* for(Kaar x: sisse)
println(" nimega: " + x.nimi() + "\t(tipust " + x.algus().märgend() + ")");
println("----------------------------------------OK.");
println();
Test 3. Eemaldada tipp. Väljastada faili ("graaf-0.txt"). Joonistada.
println("------------------------------------TEST 3:");
g.eemaldada(g.tipp(0));
g.väljastadaTabelina("graaf-0.txt");
new GraafiJoonistaja("graaf-0.txt", true);
println("----------------------------------------OK.");
println();
Test 4. Eemaldada kaar. Väljastada faili ("graaf-0-cb.txt"). Joonistada.
println("------------------------------------TEST 4:");
g.eemaldada(g.kaar(c, b));
g.väljastadaTabelina("graaf-0-cb.txt");
new GraafiJoonistaja("graaf-0-cb.txt", true);
println("----------------------------------------OK.");
println();
Test 5. Teha 10-tipuline juhgraaf; suurim tipuaste 3. Väljastada faili ("juhugraaf-10-3.txt"). Joonistada.
println("------------------------------------TEST 5:");
*
kuni saadakse graaf tippude arvuga 10
g = new Graaf(10, 3);
juhugraaf
if (g.n() == 10)
g.väljastadaTabelina("juhugraaf-10-3.txt");
new GraafiJoonistaja("juhugraaf-10-3.txt", true);
println("----------------------------------------OK.");
println();
Test 6. Lisada juhugraafi tippudele väljad "aste" ja "sisendaste". Väljastada faili ("juhugraaf+valjad.txt"). Joonistada. Väljastada tabeliona konsoolile.
println("------------------------------------TEST 6:");
* i = 0 .. g.n()-1
int aste = g.aste(g.tipp(i));
int sisendaste = g.sisendaste(g.tipp(i));
if (aste > 0)
g.tipp(i).seadaVäli("aste", "" + aste);
if (sisendaste > 0)
g.tipp(i).seadaVäli("sisendaste", "" + sisendaste);
g.väljastadaTabelina("juhugraaf+valjad.txt");
new GraafiJoonistaja("juhugraaf+valjad.txt");
println("Graaf failis juhugraaf+valjad.txt:");
println(g);
println("----------------------------------------OK.");
println();
println();
println("<== Main");