Umbes pool auditoorsest tööst toimub loengutena. Loengutel
antakse ülevaade õpitarkvara olukorrast meil ja maailmas, iseloomustatakse
Eesti koolidele tasuta kättesaadavat tarkvara. Antakse õpiprogrammide
klassifikatsioon, uuritakse sellest tulenevalt õpiprogrammide efektiivsust
mõjutavaid tegureid. Eraldi käsitletakse teadmiste testimist
ja ülesannete lahendamist arvutil. Kursuse lõpus vaadeldakse
õpitarkvara kvaliteedi hindamist.
Loengutel antakse kuulajatele paljundatud konspekt (mis küll tavaliselt
ei ole täistekst). Mõnedel loengutel antakse kuulajatele kaasa
APSTESTi test, mille resultaatfail tuleb saata Tartusse.
Puudumise korral on materjale võimalik saada T.Lasna käest,
neid on võimalik Teile ka failina saata. Kõige parem oleks,
kui muretseksite need endale juba enne järgmist sessiooni ja
tutvuksite nendega. Tavaliselt teate Te oma puudumisest juba ette, saate
kellegagi kokku leppida ja lasta materjalid endale tuua/saata.
SISU
Tulemas:
6. Tüüpvead küsimuste koostamisel.
Testi atribuutide kasutamine.
7. 6. Tutoriali õpetamistsükkel ja
õpiprogrammi efektiivsust mõjutavad tegurid.
8. Intelligentsed õpisüsteemid.
9. Mida saab antud aines üldse arvutitel teha
(matemaatika, keeled, ...).
10. Õpiprogrammide kvaliteedi hindamine.
KIRJANDUS