Kordamisküsimused
1. Arvuti kasutamise viisid õpetaja töös.
2. Mida võib võita ja mida võib kaotada õpilane
ja õpetaja, kui õppetöös kasutatakse arvuteid.
3. Õpitarkvara seis maailmas: vanuseastmed, õppeained,
erineva päritoluga tarkvara, erinevad suundumused.
4. Õpitarkvara seis Eestis. Probleemid.
5. Eesti koolidele kättesaadav õpitarkvara.
6. Õpitarkvara ja sellealase info allikad Eestis.
7. Õpiprogrammide tüübid. Meil olemasolevate programmide
kuulumine tüüpidesse.
8.Tutoriali õpetamistsükkel ja õpiprogrammi efektiivsust
mõjutavad tegurid.
9. Küsimused õpiprogrammides. Testiküsimuste tüübid.
Nende realisatsioon APSTESTis.
10. Intelligentsed õpisüsteemid. Valdkonna ekspert, õpilase
mudel, didaktiline moodul. Nende ehitamise viisid.
11. Matemaatika komputeriseerimise võimalik mõju matemaatika
õpetamisele. Äärmused ja paindlikud lähenemisviisid.
12. Musta ja valge kasti printsiip Buchbergeri järgi.
13. Arvutamise õpetamine. Pliiatsi ja paberi jaoks mõeldud
algoritmid ja muud lähenemised.
14. Geomeetria tõestuste õpetamise võimalused
arvutil. Mida õpetavad GeoLog ja ANGLE.
15. Tõestuste asendamine eksperimendiga dünaamilise geomeetria
süsteemides.
16. Ülesannete lahendamise erinevad vahendid (PAT Tutori näitel)
ja sellest tulenevad probleemid intelligentse õpitarkvara loomisel.
17. Võõrkeelte õpetamise programmides realiseeritud
ülesannete tüübid ja rollide jaotus nendes (mida teeb õppur
ja mida teeb arvuti).
18. Adaptiivse testimise viisid ja põhiideed.
19. Õpitarkvara kasutamise lisavahendid erinevate puuetega inimestele.