Kordamisküsimused





1. Arvuti kasutamise viisid õpetaja töös.
2. Mida võib võita ja mida võib kaotada õpilane ja õpetaja, kui õppetöös kasutatakse arvuteid.
3. Õpitarkvara seis maailmas: vanuseastmed, õppeained, erineva päritoluga tarkvara, erinevad suundumused.
4. Õpitarkvara seis Eestis. Probleemid.
5. Eesti koolidele kättesaadav õpitarkvara.
6. Õpitarkvara ja sellealase info allikad Eestis.
7. Õpiprogrammide tüübid. Meil olemasolevate programmide kuulumine tüüpidesse.
8.Tutoriali õpetamistsükkel ja õpiprogrammi efektiivsust mõjutavad tegurid.
9. Küsimused õpiprogrammides. Testiküsimuste tüübid. Nende realisatsioon APSTESTis.
10. Intelligentsed õpisüsteemid. Valdkonna ekspert, õpilase mudel, didaktiline moodul. Nende ehitamise viisid.
 
 

11. Matemaatika komputeriseerimise võimalik mõju matemaatika õpetamisele. Äärmused ja paindlikud lähenemisviisid.
12. Musta ja valge kasti printsiip Buchbergeri järgi.
13. Arvutamise õpetamine. Pliiatsi ja paberi jaoks mõeldud algoritmid ja muud lähenemised.
14. Geomeetria tõestuste õpetamise võimalused arvutil. Mida õpetavad GeoLog ja ANGLE.
15. Tõestuste asendamine eksperimendiga dünaamilise geomeetria süsteemides.
16. Ülesannete lahendamise erinevad vahendid (PAT Tutori näitel) ja sellest tulenevad probleemid intelligentse õpitarkvara loomisel.
17. Võõrkeelte õpetamise programmides realiseeritud ülesannete tüübid ja rollide jaotus nendes (mida teeb õppur ja mida teeb arvuti).
18. Adaptiivse testimise viisid ja põhiideed.
19. Õpitarkvara kasutamise lisavahendid erinevate puuetega inimestele.