Õpiprogrammid
Loengud kevadsemestril 2003
Aine üldandmed
Seminariettekannete tabel
Umbes pool auditoorsest tööst toimub loengutena.
Loengutel antakse kuulajatele paljundatud konspekt (mis küll
tavaliselt ei ole täistekst).
Semestri teisel poolel toimuvad seminarid, kus iga osavõtja teeb
ettekande.
LOENGUD (K 14.15-16 Liivi 2-111)
1-2. Sissejuhatus (12.-19.II )
1. Kursuse eesmärgid.
2. Arvuti kasutamise viisid õpetaja töös.
3. Seis maailmas ja probleemid.
4. Seis Eestis ja probleemid.
Tiigrihüppe tarkvaratöö. Eesti koolide
üldkättesaadav õpitarkvara
3. Õpiprogrammide tüübid (26.II)
4.-5. Küsimused õpiprogrammides.
Testiküsimuste tüübid. (5.-12.III)
Küsimuste koostamine
ja testide kokkupanemine APSTESTis. APSTest2.
6.-7. Tutoriali õpetamistsükkel ja
õpiprogrammi efektiivsust mõjutavad tegurid. (19.-26.III)
8. Intelligentsed õpisüsteemid.
9. Matemaatika jm ainete erinevate valdkondade
õpetamise komputeriseerimise võimalused.
KIRJANDUS
1. S.M.Alessi, S.R.Trollip. Computer-Based Instruction. Methods nad
Development. Prentice Hall, 1991.
2. R.Prank. Tiigrihüpe - olukorrast ja plaanidest
õpitarkvara alal. Õpetajate Leht, 1997,
11.-25.apr.
3. J.Mikk. Ainetestid. Tartu, 1997.
4. Tiigrihüppe tarkvaraprojektid: http://www.tiigrihype.ee/projektid/tarkvara/
5. Koolielu portaal http://www.koolielu.ee/pages.php/01
6. Paketi APSTEST kasutajajuhend. Tartu, 1998.