Õpiprogrammid
Loengud  kevadsemestril 2003
Aine üldandmed
Seminariettekannete tabel

Umbes pool auditoorsest tööst toimub loengutena.
Loengutel antakse kuulajatele paljundatud konspekt (mis küll tavaliselt ei ole täistekst).
Semestri teisel poolel toimuvad seminarid, kus iga osavõtja teeb ettekande.

LOENGUD (K 14.15-16 Liivi  2-111)

1-2. Sissejuhatus (12.-19.II )    
  1.  Kursuse eesmärgid.
  2.  Arvuti kasutamise viisid õpetaja töös.
  3.  Seis maailmas ja probleemid.
  4.  Seis Eestis ja probleemid. Tiigrihüppe tarkvaratöö. Eesti koolide üldkättesaadav õpitarkvara
3. Õpiprogrammide tüübid (26.II)
4.-5. Küsimused õpiprogrammides. Testiküsimuste tüübid. (5.-12.III)
    Küsimuste koostamine ja testide kokkupanemine APSTESTis. APSTest2.
6.-7. Tutoriali õpetamistsükkel ja õpiprogrammi efektiivsust mõjutavad tegurid. (19.-26.III)

8. Intelligentsed õpisüsteemid.

9. Matemaatika jm ainete erinevate valdkondade õpetamise komputeriseerimise võimalused.


KIRJANDUS

1. S.M.Alessi, S.R.Trollip. Computer-Based Instruction. Methods nad Development. Prentice Hall, 1991.
2. R.Prank. Tiigrihüpe - olukorrast ja plaanidest õpitarkvara alal. Õpetajate Leht, 1997,
11.-25.apr.
3. J.Mikk. Ainetestid. Tartu, 1997.
4. Tiigrihüppe tarkvaraprojektid:  http://www.tiigrihype.ee/projektid/tarkvara/
5. Koolielu portaal   http://www.koolielu.ee/pages.php/01
6. Paketi APSTEST kasutajajuhend. Tartu, 1998.