Kordamisküsimused
Kevad 2003, sellel semestril võivad veidi muutuda
Küsimused 11-18 on seminaride materjali põhjal
1. Arvuti kasutamise viisid õpetaja töös.
2. Mida võib võita ja mida võib kaotada
õpilane ja õpetaja, kui õppetöös
kasutatakse arvuteid.
3. Õpitarkvara seis maailmas: vanuseastmed, õppeained,
erineva päritoluga tarkvara, erinevad suundumused.
4. Õpitarkvara seis Eestis. Probleemid.
5. Eesti koolidele kättesaadav õpitarkvara.
6. Õpitarkvara ja sellealase info allikad Eestis.
7. Õpiprogrammide tüübid. Meil olemasolevate
programmide kuulumine tüüpidesse.
8. Tutoriali õpetamistsükkel ja õpiprogrammi
efektiivsust mõjutavad tegurid.
9. Küsimused õpiprogrammides. Testiküsimuste
tüübid. Nende realisatsioon APSTESTis.
10. Intelligentsed õpisüsteemid. Valdkonna ekspert,
õpilase mudel, didaktiline moodul. Nende ehitamise viisid.
11. Matemaatika komputeriseerimise võimalik mõju
matemaatika õpetamisele. Äärmused ja paindlikud
lähenemisviisid.
12. Musta ja valge kasti printsiip Buchbergeri järgi.
13. Algebra ülesannete lahendamine arvutil. Kasutatavad
lahendamisliidesed ja vigade diagnoos.
14. Geomeetria tõestuste õpetamise võimalused
arvutil. Mida õpetavad GeoLog ja ANGLE.
15. Tõestuste asendamine eksperimendiga dünaamilise
geomeetria süsteemides (idee ja rakendusvõimalused).
16. Ülesannete lahendamise erinevad vahendid (PAT Tutori
näitel) ja sellest tulenevad probleemid intelligentse
õpitarkvara loomisel.
17. Automaatne kontrollimine programmeerimises (mida suudetakse
kontrollida ja kuidas).
18. Adaptiivse testimise viisid ja põhiideed.