Õpiprogrammid
Loengud kevadsemestril 2004
Aine üldandmed
Seminariettekannete tabel
Umbes pool auditoorsest tööst toimub loengutena.
Loengutel antakse kuulajatele paljundatud konspekt (mis küll
tavaliselt ei ole täistekst).
Semestri teisel poolel toimuvad seminarid, kus iga osavõtja teeb
ettekande.
LOENGUD (E 16.15-18 Liivi 2-111)
1-2. Sissejuhatus (9.-16.II )
1. Kursuse eesmärgid.
2. Arvuti kasutamise viisid õpetaja töös.
3. Seis maailmas ja probleemid.
4. Seis Eestis ja probleemid.
Tiigrihüppe tarkvaratöö. Eesti koolide
üldkättesaadav õpitarkvara.
3. Õpiprogrammide tüübid (1.III)
4.-5. Tutoriali
õpetamistsükkel ja õpiprogrammi efektiivsust
mõjutavad tegurid. (8.-15.III)
5.-7. Küsimused
õpiprogrammides. (22.III-29.III)
Testiküsimuste tüübid.
Küsimuste koostamine ja testide kokkupanemine
APSTESTis.
APSTest2 lisavõimalused.
Küsimuste tüübid WebCT-s.
Alates 5.IV - seminariettekanded.
8. Intelligentsed õpisüsteemid.
9. Matemaatika jm ainete erinevate valdkondade
õpetamise komputeriseerimise võimalused.
KIRJANDUS
1. S.M.Alessi, S.R.Trollip. Computer-Based Instruction. Methods nad
Development. Prentice Hall, 1991.
2. R.Prank. Tiigrihüpe - olukorrast ja plaanidest
õpitarkvara alal. Õpetajate Leht, 1997,
11.-25.apr.
3. J.Mikk. Ainetestid. Tartu, 1997.
4. Tiigrihüppe tarkvaraprojektid: http://www.tiigrihype.ee/projektid/tarkvara/
5. Koolielu portaal http://www.koolielu.ee/pages.php/01
6. Paketi APSTEST kasutajajuhend. Tartu, 1998.