Praktikumid toimuvad arvutiklassis. Praktikumid püüavad
anda
1) näiteid erinevat tüüpi ja erinevate õppeainete
õpitarkvarast,
2) kogemuse õpilase rolli(de)st õpitarkvara kasutades,
3) ettekujutuse, milliseid probleeme peab lahendama aineõpetaja,
4) oskused aineõpetaja toetamiseks tarkvaraspetsialistina.
Iga praktikumi juhendis on kirjas ülesanded mingite
õpiprogrammidega töötamiseks: nende uurimiseks,
õpilaste jaoks töölehtede, ülesannete kogude vms.
valmistamiseks jne. Paljudes praktikumides antakse uuritav tarkvara
koju
kaasa ja töö tuleb kodus järgmiseks sessiooniks
lõpetada või mingiks tähtajaks juhendajale saata.
Mõned tööd kestavad kauem kui ühe praktikumi.
Iga praktikumi tööst tekib mingi tulemus paberil või
elektroonilisel kujul (resultaatfail, programmi uurimisel saadud
küsimuste vastused, enda koostatud töölehed jms). Osavõtjal
peavad kõik tulemused (meie aine nn. portfell) alles olema kuni
arvestuse saamiseni.
1. Praktikum 1. (12.II 2006)
Euroopa kaardi drilliprogramm/mäng.
2. Praktikum 2. (12.II 2006) Algebra
drilliprogramm
XAlgebra.
3. Praktikum 3. (5.III 2006)
Lineaarse funktsiooni uurimine.
4. Praktikum 4. (26.III 2006) Exceli
kasutamine tagasisidega töölehtede tegemiseks.
5. Praktikum 5 (26.III 2006) Eesti
loomad ja Eesti taimed.
------------------------------------------
Koduste tööde tabel